Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" Ви можете повернути товар, якщо він Вам не підійшов або має брак. Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Повернення товару відбувається шляхом відправки продавцеві товару службою доставки "Нова пошта". Вартість доставки в такому випадку оплачує покупець.
Нижче наведено порядок дій для повернення:
  • - Переконайтеся що не минуло 14 днів з моменту отримання товару.
  • - Зайдіть в особистий кабінет, в розділ "Історія замовлень".
  • - Натисніть на іконку "Перегляд" в необхідному замовленні.
  • - Напроти товару, який Ви хочете повернути, натисніть на іконку "Повернення", і заповніть заявку.
  • - Чекайте дзвінка представника бренду. Він зв'яжеться з Вами для підтвердження заявки і надасть інформацію про адресу доставки. *
  • - Після підтвердження заявки зайдіть в особистому кабінеті в розділ "Повернення". Переглядаючи відповідне повернення, натисніть на кнопку “роздрукувати” та роздрукуйте лист повернення.
  • - Заповніть цей лист і вкладіть його в посилку.
  • - Надішліть службою доставки "Нова Пошта" за адресою, який Вам надав продавець. Надішліть номер накладної за контактами, вказаними продавцем під час дзвінка.
  • - Після отримання товару, представник бренду поверне Вам Ваші кошти. **
Важливо: Надсилайте товар без зворотньої доставки та без післяплати! Повернення грошових коштів відбувається тільки на Вашу банківську карту, номер якої Ви вкажете в листі повернення!

* - Якщо з Вами не зв'язалися з приводу Вашого повернення протягом робочого дня, наступного за днем оформлення заявки, то напишіть нам!

** - Повернення коштів зазвичай відбувається на протязі 3-х робочих днів після отримання товару продавцем, якщо інше не було зазначено продавцем під час дзвінка.